Παρασκευή, 29 Απριλίου 2011

India Roads

Σχεδόν ένας μήνας στην Ινδία και ακόμα δεν έχω γράψει τίποτα για τους Ινδικούς δρόμους.

Και αυτό γιατί μάζευα στοιχεία για να αποδείξω την αλήθεια των λόγων μου.

Εκτός από την κάκιστη ποιότητα του οδοστρώματος, υπάρχουν και άλλοι κίνδυνοι που παραμονεύουν σε κάθε στροφή αλλά και σε κάθε ευθεία.
Αγελάδες και σκυλιά που ξαφνικά πετάγονται στην μέση, παιδιά σε διπλανό χωράφι που κυνηγάνε μια μπάλα του κρίκετ, γυναίκες που κουβαλάνε νερό στο κεφάλι τους, και μπορεί να τους πέσει ξαφνικά το μπολ στον δρόμο, τρελά φορτηγά σε κάθε πλευρά του δρόμου, ανεξαρτήτως κατεύθυνσης, εκεί όπου απλά είναι η καλύτερη ποιότητα ασφάλτου. Θα έλεγε κανείς πως με όλα αυτά τα ατυχήματα είναι καθημερινό φαινόμενο. Και έτσι είναι.


 Ένα γερανός στην προσπάθεια του να αποφύγει κάτι, έστριψε απότομα βρέθηκε στο χείλος της γέφυρας ενώ μόνο ένας θεός η ένας μηχανικός μπορεί να υπολογίσει πως δεν έπεσε από αυτήν. Λίγο μεγαλύτερη ταχύτητα να είχε....

Μετωπική.... Ο ορισμός. Από το δεύτερο φορτηγό δεν έμεινε τίποτα. Ούτε καν οι ρόδες.

Ενώ το πρώτο δεν τα κατάφερε και πολύ καλύτερα.


Η εθνική οδός προς την πιο πολιτισμένη (καθώς για 400 χρόνια ήταν υπό Πορτογαλική κατοχή) πόλη Diu.  Με τέτοιο αριθμό φορτηγών στους στενούς δρόμους τα παραπάνω είναι απλά θέμα χρόνου. Και κακιάς στιγμής.



Ο καταπληκτικός οδηγός μου δεν μπορούσε να περιμένει πίσω από τα φορτηγά στην διάβαση του τρένου. Και μπήκε στο αντίθετο ρεύμα ενώ μόλις σηκώθηκε η μπάρα η μετωπική αποφεύχθηκε χάρη στην κατανόηση των απέναντι και των διπλανών οδηγών, αλλά και των μηχανών.


Φορτηγό που μεταφέρει μπογιές στο ναυπηγείο.  Το πότε θα κοπεί στην μέση η καρότσα είναι απλά θέμα χρόνου.

 Λεωφορείο που βάζω στοίχημα πως χρησιμοποιήθηκε στα γυρίσματα της τελικής σκηνής του Terminator ΙΙ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου